7 maj

Hejsvejs! :D
Idag var jag med klassen (och mamma) på Tekniska Muséet!
När vi kom dit hade vi typ någon guidad visning om energi.. det var kul, vi skulle svara på frågor och göra våran egna miljövänliga stad typ... våran blev bäst :D
Sen så typ "provade vi" olika kraft-värk, t.ex solenergi och vågenergi, KUL! ^^
Sen så kollade vi på cino4, wiieee... ! :D
Stolarna rörde på sig vi blev sprutade av vatten och så kom det vind på oss och så började det lukta någon sårts blomma och så kände vi vibrationer och sånt också.. och så blåste det såpbubblor ur tacket, och så klart så var det ju 3D också..! :D
Sen gick jag, mamma och Hanne omkring och kollade på resten av muséet, fast jag missade lekrummet :(
Jaja, nu är jag hemma och ska snart lägga mig, är faktiskt supertrött... :S
Men nu vill jag fota lite/ göra ngt annat roligt :D
SÅÅ HEJDÅ :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0