3 maj

Så idag är det alltså 3 maj.
Jag har vart i skolan, inte direkt som vanligt..
Nu ska jag berätta om min dag.. :P
MIN DAG började med att jag vaknade, åt frukost, tittade lite på TV och sms:ade med Sandruu :D
Vi bestämmde vilken buss vi skulle ta eftersom vi skulle börja senare p.g.a att vi skulle ta spruta på morgonen.. men vi tog ändå bussen vi brukar ta... hehe..
Jaja, det gjorde ont. D:
Iallafall... sen gick vi till kulturhuset och tränade inför vårkonserten..
Det var väl kul...
Sen hade vi vanliga lektioner efter lunch och så slutade vi som vanligt..
Sen på eftermiddagen typ åkte jag till centrum och åt Subway med Amanda, Viktoria och Emmy. :D
Sen gick Emmy någonstans och vi andra gick hem till Amanda och kollade på Hilda (hennes supersöta kanin <3).
Sen hoppade vi studsmatta och det känndes som att jag halkade hela tiden... :S
Jaja, nu är jag hemma iallafall :D
Kollar på Let's dance och pappa kom nyss hem, så nu tycker jag att han ska ge mig något att äta.. :I
hihi, jaja, HEJDÅ!! :DDD <3 <3 <3
<3 KomsiKomsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0