Grattis PAPI :D

Jupp, idag fyller min pappa år, grattis till dig!! :D
Och idag var jag på Södra Teatern med kören, vi sjöng typ..? ^^
Sen åkte jag hem till MAMI :D
Vi åkte till Kista och handlade (även fast jag inte skulle handla så mycket blev det en del ^^)!! :D
Jag köpte en kofta och ett linne från Monki, ett smyckesträd från Indiska och en bok från Åhléns! :D

Priser och vad och sånt! ^^ :

Monki
• Linne med stjärnor - (REA) 40:-
• Blå kofta med röda hästar - (REA) 60:-

Indiska
• Smyckesträd - 149:-

Åhléns
• Bok - HungerSpelen - 72:-

Sen köpte mamma en klänning från Monki till mig :D
Och så fikade vi och köpte present också :D

Åt Biskvi och drack Ramlösa :D
MUMS!!

Har även ätit BurgerKing idag med PAPI :D
TrevligtTrevligt :D

Men nu så tittar jag, mamma och pappa på "Så Ska Det Låta"..
Norrmän mot Svenskar, svenskarna vinner överlägset.. Men aja...

KramKram!! :D

Gamla Stan från en balkong på Södra Teatern :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0