nittonde juni

Hej...
Jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera... Förlåt...

Aja, jag fick sommarlov i torsdags, det var rätt kul!! ^^
Vi släppte gula och blåa ballonger, asså alla i skolan gjorde det, Najs!! ^^

Och på sommarlovet har jag typ inte gjort nåt... :(

I lördags var jag iallafall på dop, och i söndags var jag på lunch hos några som mamma och pappa har känt ganska länge... Tror jag... Jaja, kul vare iallafall, och god mat! :D
Och så hade dom hund, och alla vet väl att jag älskar hundar?
Och så var jag på bibblan igår...

Idag har jag läst lite och kollat på bloggar... Vaknade nyss... Asså jag vaknar jääääättetidigt!!!!!

Ehhmm, jag har inte heller någon aning om vad jag ska göra idag :(
Tips... Hehe? :D

Jaja, lite bilder från helgen..:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0