trettonde juli

jupp.. igår fyllde min fina underbara bästa mest älskade bestisfestis år.
hon fick godis av mej. 
 
min bestisfestis (melina) och jag gjorde tårta igår också...

hon fick massa fina presenter..  wä.. men hon förtjänar det sååååklart...
lite bilder kommer också i slutet av inlägget... hon var så fin.. hihi. MIN bestifestis...!
 
hm. idag har vi vart och köpt lite kläder tilll mei.. :D
vi köpte vita jeans, eh, en tubtopp, VIT, för att vi ska på 50-års kalas. så igår, eller fförrgår var det nog, så köpte jag en tröja (jag = mamma).. kanske kan ta kort på mig dåe? :)
och så ska jag försöka komma ihåg att blogga påväg dit ;)
mamma klagar alltid på att jag glömmer det.. mihi..
 
och så kanske jag kan ta kort på skorna vi köpte idag.. och på dom jag ska ha imorgon.. 
 
jaja, bilder också då.. här
(från idag och igår.. typ.. :)
 
 
min snela hest mellis
 
 
hennes present bord.. gah.. den lilla bruna lådan med en ljusrosa rosett var min :D
 
 
när vi gjorde tårrrtan.
 
 
dagens middag... :)
 
 
bilder från idag på jubileums martonet :)
 
 
provade pappas linns.. som jag kommer snoo..
 
 
jaja, hejdå nu ;) ;) ;) ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0