tolfte juli

hejsvejs! :)
 
ska berätta lite om den här veckan typ..
 
jamen asså, i måndagsså åkte jag och cattis och mamma till vasa...parken typ.. och så gick vi och köpte glass.. hihi.. och sen så åkte vi hem.. och så plockade vi jordgubbar till dagen efter.. och lite annat också för den delen... vi äter rätt mycket jordgubbar i vår familj... :D
 
och i.. tisdags, tror jag att det var.. var jag hemma och "hjälpte" till och städa..
för vi fick liksom gäster.. :)
nemen, så kom våra gäster och vi typ åt.. hm.. grillat.. :D
sen fixade vi efterrätt från "sommar med Ernst" med lite av jordgubbarna.. hihi, jag och mamma tyckte att den efterrätten lät rätt god.. så då blev det den :D
 
http://www.recept.nu/ernst-kirchsteiger/efterratter-och-godis/agg-och-mejeri/somrig-marangswiss-med-farska-bar/    <----- där.. fast vi tog ryssk youghurt istället.. ;)
(asså vet någon hur man kan skriva något istället för att ha själva länken...? :??
(hoppas bara att det går att trycka på länken...)
 
jaja, sen satt vi ute och myste lite.. och sen gick jag och magdalena in för vi frös typ.. hehe... så vi dansade till musiken adrian och henrik lyssnade på.. hehe, jupp, vi två är verkligen NORMALA..
 
sen fortsatte det så och sen åkte dom hem.. typ.. ^^
 
 
jaja, igår åkte jag och mamma och pappa omkringoch handlade.. och så la pappa undan en ring åt mig.. hihi :D
 
och senså.. idag vare MYS.
jag och mami åkte först till sollentuna centrum och hämtade min ring/mina ringar.. och sen så köpte vi en sak till en present till en viss person som fyller år imorgon... hihi :D
och så fick jag en "naked juice bar"-smoothie :D
och sen åkte jag och mamma till stinsen och köpte en tröja och en bikini :DDDD
(kommer kanske bilder sen)
och sen åkte vi till willys och handlade.. och köpte glass till mig..
 
ASSÅ jag är fett onyttig idag.. jag har druckit smoothie, ätit glass.. bakat eksta chokladkaka OCH ätit lite små godis... haha. förlåt pappa :P
 
och nu kollar jag lite bloggar.. :)
 
och ja. på söndag ska jag på kalas typ.. KUUUL.. :DD
haha, mamma ska baka 130-140 biskvier typ... kommer äta alla dock... innan vi kommer dit... :D
 
jaja, hejdå nu... ;)
 
 
jag och cattis när vi plockade jordgubbar.. :D
 
 
6kg blev det... hihihihii...
 
 
jag för typ nån vecka sen... :D

Kommentarer
Postat av: carro

HAGAPARKEN

2012-07-12 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0