sjätte juli

Hej!

Tänkte berätta om ridlägret... Hehe..

Måndag:
Jag kom till stallet och fick vänta lite tills alla kom med Mathilda.. Sen fick jag veta att jag fick Kilroy.. Fina killen <3
Sen la vi fram lite bommar och hinderstöd (det var ju hoppning och NH-läger) och sen så visade Helena lite NH..
Sen så hoppade vi om jag minns rätt..
Efter det år vi lunch och så..
Efter lunchen så fick vi träna lite själva på NH och sen så red vi ut, fast då hade jag Fairline .. Och galopperade... YaY...
På alla lektioner dom tre första dagarna när jag hade Kilroy så fick jag knyta upp honom för att han vanligtvis lägger öronen bakåt och försöker bitas...
Sen så åkte vi hem...

Tisdag:
Jag kom dit tidigare och Mathilda var där igen.. :)
Sen kom dom andra och vi hämtade hästarna i hagen :)
Först så fick vi veta lite om grunderna i NH och sen hoppade vi. Och så vare lunch..
Sen så tränade vi på NH och sen så red vi dressyr. :)
Sen tog vi ut dom igen...

Onsdag:
Jag kom lite tidigare idag också.. Och Mathilda var där :)
Vi hämtade hästarna och så.. Sen tränade vi NH och sen red vi dressyr...
Sen åt vi lunch och ställde fram till bana.
Sen tränade vi nog mer NH och så hoppade vi :D
Sen gick jag ut med honom och så åkte vi hem.

Torsdag:
Jag kom dit.. Men Mathilda var inte där.. Men jaja.. ^^
Så kollade vi lite på griskultingarna som var väldigt skumma... HMM...
Sen kom Helena och vi hämtade hästar..
Sen tränade vi NH och sen så hoppade vi lite bana... Och jag är så dålig på bana för att hästarna drar ju oftast innåt och jag försöker styra utåt men.. Det funkar inte... Hehe.. Sen åt vi lunch och mina plättar hade gått ut... Dagen efter vi köpte dom.. Man ba AHA?!
Men jag åt ett äpple och kakor..,
Sen red vi lite dressyr och sen kom allas föräldrar och vi visade vad vi hade lärt oss i NH.. Sen sa vi typ hejdå och så åkte vi hem...
Men jg behövde inte knyta upp honom igår så man märker ju att han har gjort stora framsteg.. Eller rättare sagt har vi båda gjort det! Han har börjat "respektera" mig... Åh vad jag saknar honom.. Och alla andra på lägret dessutom...

Hejdå! :)

Bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0