mig?

japp tänkte skriva lite om mig ;]

jag heter Carolina och vill helst inte ge ut ålder och sånt..
jag älskar söta saker.. och sånt.. :I

hehe, vill ni veta mer, kom inte på något nu..

men jag har gjort en inlägg på FB där man kunde gilla och så skulle jag skriva om den på bloggen, och nu tänkte jag skriva den ;]

här kommer den:

Ludde - min morbror, och dessutom världens bästa morbror!

Amie - går i en klass över mig och är antagligen snäll, känner inte så bra men vill gärna känna bättre.. ;]

Clara - världens bästa, jättesnäll och fin!! :] <3

Alice - jättesnäll, går i min klass, prrrr mjauu!! ROLIG!:] <3

Vendela - jättesnäll och söt! :]

Jezzica - bodde i mitt område men känner inte så bra längre.. snäll?

Mickis - snäll, och cool, i guess ;]

Felicia - snäll, och söt, hihi ;] <3

Emilia - snäll och fin, men känner inte dig så bra..:S

Linnea - snäll och rolig, och vi båda är sjuka nu..:'(

Rebecca - snäll och kort ^^, nejdå men rolig x]

Hannah - snäll och jätte rolig, vill verkligen känna bättre! ;] <3

Jonna - jättesnäll och vill gärna känna dig lite bättre, kände dig nog bättre när vi bar mindre om jag minns rätt ^^

Isabella - jättesnäll och saknar hur mycket som helst, vi har lixom tappat kontakten!! :(

Sandy - världens bästa "moster" och jättesnäll!! ;]

Fanny - världens bästa fanny, och vi har ju kännt varann sen vi var super små!! ;] <3

Josephine - min kompis syrra och snäll!! ;]

Miriam - jätte snäll och rolig och "du heter miriam!! :D

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0