kommentera!! <3

jaaa, snälla, jag älskar att läsa alla era underbara kommentarer, har inte fått så många men dom är jag fått är alltid så värmande..

och idag är jag sjuk och hemma från skolan, kul...
jag hostar, är hes, igår kväll kunde jag knappt andas och så känns det som att någon bankar mig i huvedet så fort jag ställer mig upp..

kan ni snälla ge mig tips, är lixom inte så bra på vad man gör när man har blogg, så snäll, kommentera mer än gärna vad ni vill att jag ska göra på bloggen :] <3

ja, nu när man är sjuk har man ju inget att göra.. något tips på vad jag ska göra då, har hyfsat tråkigt, tittar på en "disney-film", mina favorit-filmer <3 <3

det är jätte kul att ni läser, ni som läser ^^

men som sagt är jag förskyld, annars är det hyfsat bra med mig, trött och lite hängig..

KRAM på er :] <3



Tihi, love my friends :] <3

Kommentarer
Postat av: FbOskar

Hejsan!



Inget kul att vara sjuk, hoppas det går över.

Tips att göra - eftersom man inte orkar så mycket när man är sjuk: Läs en jättebra bok (tips: sagan om Belgarion), skriv en dikt och komponera musik till den, sov en stund (inte jättekul, men rätt skönt). Ja det var några tips från din farbror i Småland.

2012-01-27 @ 10:46:04
URL: http://janner.blogg.se/
Postat av: Carro

tack, tack farbror Oskar!!

och tack för tipsen också, inte så bra på att komponera musik men man kan ju alltid prova!!

hälsa Pernilla och alla som det går att hälsa till!

tack än en gång :]

2012-01-27 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0