Sean Banan <3

Ikväll blire MELODI FESTIVALEN och kolla på SEAN BANAN, och alla andra.. :]

Det ska bli trevligt!! :D

Förresten var "mitt" förra inlogg en "facerape" på blogg ^^

Asså EMMY!!! xD

Idag har vi handlat (asså jag, mamma och pappa) på IKEA till mitt rum!!
ÄNTLIGEN!!

Vill ni ha före efter bilder på mitt rum? "/
Det är bara att kommentera ;D <3 <3

Lista på vad vi köpte ^^:
- ny bokhylla <3
- nytt skrivbord :]
- hutsch (eller hur det nu stavas :S )
- garderob :D
- spegel :DD
- Ehhmm, kommer inte ihåg om det var ngt mer ^^^

Men nu ligger jag i våran fotölj, tjäkar naturgodis och kollar på DOCTOR WHO <3 <3
KUL!!!! :D <3

Imorse red jag :DD
När vi kom till stallet på morgonen trodde vi att lektionen var inställd för att det inte var några bilar där typ... Men det visade sig att det bara var "småttingarnas" lektion som var inställd ^^

Ohhh förresten är det bara en vecka kvar till min födelsedag ^^
JIPPIE!! :DD <3 <3 <3
Längtar så otroligt mycket <3 <3
Jag önskar mig nog mest en hund (vet att det låter lite som en "småbarns" önskning) men det är seriöst det jag önskar mig!!
Faaaaast jag vet att jag inte kommer att få det... "/

Men nu ska jag fortsätta slappa ^^ <3 <3 <3

Kram på er och hoppas att ni har det lika mysigt som jag har det :]]] <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0