Ridning :DD

Har en ny favorit heest... eller ne, inte riktigt, Junior är fortfarande best.. men Kilroy blir en STARK tvåa ;D <3

Jag fick alltså Kilroy på hästbytet idag, han är JÄTTEFIN <3<3<3

Alla säger typ att han är jobbig i boxen, men det tyckte nog inte jag.. ^^

Jag gillar hästar som man typ behöver jobba lite mer med, Junior är ju fortfarande ung, det är nog därför jag gillar honom, och för att han är skäck, SÅ OTROLIGT FINT!! <3<3

Och Jag gillar Kilroy för att han är lite trilsk, det är inte kul att inte behöva jobba med hästen, då blir det bara tråkigt -.-'
Fast han är också väldigt fin, fast han är inte skäck ^^

Men nu är jag på väg hem med MAMI, är jättehungrig, så pappa ska göra en omelett till mig, och sen ska jag duscha och sen vet jag inte vad jag ska göra, hoppas vi åker och handlar, älskar att handla, speciellt kläder.. ^^

Men, AA, KRAMISAR :DD <3

Ps. Älskar söta bilder ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0