.............

SNÄLLA ge mig tips på vad jag ska skriva här på bloggen!!
ska jag byta något, lägga till något, ska jag ha någon sorts tävling??
30-dagars bilder, HJÄLP MIG!! :OOOO
jag har ingen aning om vad jag ska göra, så tips vore en stor hjälp "/
men BTW var jag i kyrkan idag, dom hade typ en webbsändning
så jag satt med min pappa som höll på och fixade med typ kameror eller något.. :O
men det var nice att slippa sitta nere i kyrkan ch sjunga med i varenda psalm xD
men förövrigt har det vart en bra dag idag!! :D
pappa och jag byggde ihop min spegel och så installerade vi min nya TV :D
fick ju den igår i födelsedagspresent ^^
så nu hoppas jag bara att vi fixar det sista i mitt "nya" rum snart :D
FÖRRESTEN så kommer FEM saker ni inte visste om mig nu :DD :
-jag älskar att ta ego-bilder när jag är ensam :I
-jag kan få knäpp-utbrott ^^
-jag älskar disney-filmer :DDD
-jag samlar på nallar, eller rättare sagt "samlade":D
-jag älskar att öppna paket, speciellt små paket :DD
KRAM alla små söta läsare ^^<3 <3 <3
en ganska cool bild jag tog när jag var med Sandra :DDD <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Du kan blogge om:

Bra musikk som du har hørt på

Beste tv-show

Feteste butikken i Stockholm

Hva du HATER å gjøre

Hva du LIKER å gjøre

Hvor fantastisk onklen din er

Beste godis

Hva du vil bli når du blir stor

Hvorfor det ikke finnes dinosaurer lenger :)

2012-02-13 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0