BYE BYE!!

eller hej.. :S

hehe, idag var jag i skolan och så var det tre killar i min klass som slutar på måndag och då hade vi APmycket  fika!!

ALLA i hela klassen blev asmätta!!
men gott var det ;] <3

men det är är väl endå ganska teåkigt att dom slutar, nu ära bara typ 4 killar kvar.. stackars dom..
hoppas ni kommer ha trevligt!!
vi kommer antagligen sakna dom lite iallafall?

men igår var jag på teater, så tänkte lixom inte på att skriva :S
men idag gör jag det!
jag och pappa hade fått två biljetter av min farbror och faster till "hagmans café" men "galenskaparna after shave" :D <3

DET VAR SUPER - ROLIGT!!! :DDD <3

men hejdå DILLEN, FABIAN OCH SEANIS!!
hoppas ni har det bra i nya skolan ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0