BENGT!! :DD

Hej, jag heter Bengt och jag jobbar i en knappfabrik, jag har fru, men inga barn, men ändå frågar schäfen mig, Beeeeeengt, är du leeeeeedig??? svaaaaaar NEJ!! xDDDD

Tryck på knappen med höger hand.. xDD

Bästa låten ever..!!!
Eller ramsan..
Haha, man blir JÄTTEtrött, menmen, rolig är den..!!
Kanske kan lägga upp en video när jag och mina kompisar gör den!
Det ser säkert superroligt! x}

Men idag har jag vart i skolan, det var väl som vanligt, fast vi slutade typ en halvtimme tidigt ^^

Nu är det ju lov, och lovet började jag genom att mamma hämtade mig från skolan, vi köpte garn ( x} ) och så åkte vi till McDonalds, SOOOFTT!!!
Men nu sitter jag på Espresso House med papi ^^
Jag fick Vitamin Vatten och en CupCake ^^
Mums!! <3<3

Förresten finns det en till rolig (och ganska töntig, på ett bra sätt) "lek" eller "ramsa"!! :D
Den heter typ "PONY"
Ahahaha, kanske kommer en video på den också ^^

Men nu ska jag vara seriös... Ni läsare (om jag nu har några läsare -.-) är väldigt dåliga på att kommentera..
Så bli bättre på det ^^

Kraaaam!!! :DD <3<3<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3280415/images/2012/pic_190974405.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0