:3

Ehehehh, har TRÅK!
Sitter och tittar på min lilla TV-apparat ^^

Idag var jag i stan på "historiska museét" med MAMI..!
Det var roligt, faktiskt! ;D
Vi kollade typ på "Birka-flickan" :D
Hon var ju söt ^^

Efter det gick jag och mamma till kungliga hovstallet och hälsade på hästarna där, så otroligt fina ^^ <3
Alla fick en morot att ge till hästarna, man kan säga att dom var små tiggare allihop ^^
Och jag blev rätt kladdig av allt "hästslem" ^^
Men söta var dom <3

Imorgon fyller mamma år, så jag måste sova och vakna tidigt eftersom vi ska väcka henne på hennes födelsedag!
Nu hoppas jag bara art hon gillar sin present! :D <3

Kram på er <3 <3 <3

Här är Wirke, som var den största hästen i Kungliga Hovstallet (ca 1.76 m i mankhöjd!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0