tjugoandra augusti

Hej!

Idag börjar skolan...

Och jag ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli 7... Jag ska duscha ;)

Men jag kan berätta om vad jag har gjort under sommaren!
(jag gjorde några inlägg när jag var borta men då ville tydligen inte läggas upp.... :(

Jo, jag har legat hemma, slappat, kollat på Tv, och så åkte jag till min farmor och sen så åkte jag till mormor i Norge!
Och så har jag badat!! :D

Ja, typ det...

Jag har säkert gjort mer, men jag är ganska glömsk.... :$

Förresten har jag bestämt mig för en sak nu!
Jag kommer inte skriva på bloggen varje dag och hela tiden! Utan jag kommer skriva här, när jag har nåt att skriva, när något har hänt!!

Förresten, så var jag i Sigtuna i måndags med mamma! Det var JÄTTESUPERDUPERmysigt!
Vi fikade vid bryggan, och gick omkring där och bara tog det lugnt! När vi ändå var lediga båda två!
Och så åkte vi till Ikea efter det! Och köpte en pall till mig!! :D
Tack för då Mami!

Och så igår var jag med mellis i Sollentuna och fikade!
Eller vi åt rättare sagt lunch!!
Det var också jättemysigt!

Men nu är klockan 7 typ... Kanske ska gå och duscha?
Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0