Kyrkan :D

Hmm, jag börjar med "igår.." dumdumdaaaa..
Nejman igår kom Adrian, han ska sova här till på tisdag.. tror jag..
Och så red jag, hade Frida istället för Ulla, för hon som hade Fride ville bya, typ..
Och så nu.. "idag.." dumdumdaaaa...
ÅHH, HAR SÅ TRÅÅKIGT!!!!
Men iallafall... jag vaknade, och duschade eftersom jag inte gjorde det igår efter ridningen..
Aja, fick "fattiga riddare" till frukost, hehe, min "helg-frukost" :D
Iallafall åkte vi till kyrkan sen och så, spelade biljard med Adrian medans pappa köpte smoothies åt oss, JAG VANN BÅDA GÅNGERNA :DDDDD
AJA, sen spelad evi pingpong ocskå ^^
Fast då van han...
Jaja, sen var det gudstjänst och så.. och så var det en trio, dom var jätteduktiga!!
Jaja, nu tror jag att Adrian tycker att jag ska logga ut, han vill se på DoktorWho, genom papps dator alltså.. så jag får väl logga ut och låna min mors data.. så HEJDÅ!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0