Falun <3

Hej!
Igår kom jag hem från Falun! :D
Åhhh, vill typ tillbaka.. saknar alla.... :'(
HAHA... dagfördag..:
FREDAG- Jag packade det sista och åkte till station där alla väntade..
Därifrån tog vi tåget till stan och sen bytte vi tåg och åkte mot Borlänge där vi gick av för att byta till tåget mot Falun. HAHAHAH.. På det tåget var det en snubbe som snackade värsta dialekten!!!! Han var askul!! :DDD
Han snackade med någon random som typ inte kännde honom..!! Haha.. om den där andra inte hörde vad den första sa, sa den första det igen, MED SAMMA TONLÄGE!!!..
Man ba.. "japp du är ju normal"... Och så sa han ja.. och lät typ som en tupp, och så pratade han jätte ljust och JÄTTESNABBT!!!
Aja, hela resan tog typ 3 timmar sammanlagt.. ._.
Sen så kom vi till kristinehallen eller vad det nu hette.. där var det iallafall invigning senare på eftermiddagen.. och då lyssnade vi på någon musikskola och så lärde vi oss två låtar..
Sen gick vi till Östra skolan där vi skulle sova och där och så hade vi vår första workshop och när vi kom tillbaka därifråm åt vi middag.. kyckling och potatis om jag inte minns fel...
Sen kollade vi typ på film och sen la vi oss..
Och jag kunde själv klart inte sova.. ._.
LÖRDAG- Jag vaknade klockan 7 av att alla pratade men gick upp typ halv 8..
Klädde på mig m.m.
Sen åt vi frukost och det var massa att välja på..
Aja.. efter frukosten hade vi vår andra workshop med Helena Parrow.. Tror att det stavas så.. :S
Vi lärde oss några sånger typ.. av De Visa..
Senare gick vi till missionskyrkan och tränade inför något grejs..
Och sen senare sjöng vi för alla...
Sen ännu senare på kvällen var det "party" ^^
Nejmen vi lyssnade på hela de Visa.. som då kommit..
Sen så var det öppen scen..
Sen gick vi hem typ.. och sov... och jag var typ död... då somnade på en gång...
SÖNDAG- Jag vaknade och packade typ.. :Ö
Haha, sen duschade jag och efter det gick jag och åt frukost.. sen typ gick vi någon stans.. :S
Och så.. sen tränade vi typ till någon konsert..
Sen senare på dagen hade vi konserten och så...
Sen fick vi stressa till tåget och såe...
3 timmar hem då också... "/
Sen så fick jag skjuts hem av Lamu...
AJA.. Det var apkul där iallfall..!!
Var astrött igår så.. ja..
Idag vaknade jag vi 8.. o.O
Sen kom iallafall Florence och Nils.. :DD
vi hade det trevligt..! :D
Och när dom hade gått så spelade jag och mamma kort och sen åkte vi till centrum och fikade typ :D
Sen åkte vi och handlade med papi..
vi kollade också på Morgon och Naken- Janne (fåglar) i djuraffären.. men nu sitter jag iallafall hemma och bloggar :D
Lite bilder också:
NILS :D
SÅ SÖÖÖT :DD
Fanny och Mellis :D <3
Mina Peeta-nördar :DD <3 <3
Utanför Dalarnas Museéum..
HEHE.. den här bilden är lite äldre.. men älskar den ändå :D <3
KRAMISAR :DDD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0